x

1% PODATKU

Kapitał Ludzki - Rozwiń Skrzydła

Statystyki odwiedzin

Odwiedza nas 33 gości oraz 0 użytkowników.

BIP

Biuletyn Informacji Publicznej Gimnazjum nr 17

KALENDARZ

Anita

W dniach 14-16 maja uczniowie klas 3A, 2A i 2B pod opieką nauczycieli: p. A. Tukaj-Jarosz, p. D. Arabas, p. J. Jury i p. O. Kalinowskiej udali się na wycieczkę do Zakopanego.

W pierwszym dniu podziwialiśmy piękno gór z Gubałówki, śmiałkowie korzystali ze zjeżdżalni grawitacyjnej, następnie udaliśmy się zwiedzać Kościół Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach oraz Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzyzku- pierwszy zakopiański cmentarz.

Następnie po zakwaterowaniu w Jasnym Pałacu, zjedzeniu pysznej obiadokolacji przeszliśmy pod kompleks skoczni narciarskich.

Po pierwszej nocy w nowym miejscu wszyscy o godz. 8.00 stawili się na pysznym śniadaniu, po naładowaniu akumulatorów wyruszyliśmy na wycieczkę do Morskiego Oka, które obeszliśmy dookoła, szczęśliwie wróciliśmy na obiadokolację. 9-cio kilometrowy spacer do przepięknego górskiego jeziora nam nie wystarczył, kolejno spacerowaliśmy po Krupówkach.

Środa to dzień odprężenia po ciężkiej wędrówce w deszczu, nasza Tatrzańska przewodnik pani Teresa zabrała nas do malowniczej Doliny Strążyskiej oraz nad wodospad Siklawicę.

Po obiedzie wyruszyliśmy w kierunku Częstochowy. Podczas tej wycieczki mogliśmy się wiele nauczyć oraz zobaczyć dużo pięknych zakątków. Poznaliśmy uroki Tatr, Zakopanego. Dzięki "wspaniałej pogodzie" Uśmiech plan wycieczki został zrealizowany.

Ta wycieczka pokazała nam jak w naszym kraju jest pięknie i że warto tutaj mieszkać i zwiedzać jego zakątki.

Zdjęcia możecie zobaczyć TUTAJ

Zapasowy

adadad

artykuł izy

qqqqqqqqqqqqq

logotypy

openside("Gimnazjum nr 17"); echo "